Az Apple 2014 legértékesebb márkája

A Global 500-as listát 2014-ben harmadszorra is az első helyen zárta a cupertinoi cég, megelőzve legnagyobb riválisait. Sorrendben a Samsung-ot, a Google-t és a Microsoft-ot. A listát a Brand Finance állította össze az alapján, hogy az adott cég mennyit fizetne a márkájáért, ha nem az övé lenne.

global_500

A cég egyszerűen a „Világ legjobb márkáinak listájaként” kezeli, a Global 500-at. Az Apple értékét igen jól szemlélteti, hogy olyan óriások, mint a Toyota, a McDonald’s, a Volkswagen vagy éppen a Nike még az első 10-be sem fértek be.

Az Apple nem egyszerűen csak az első helyen van, hanem igen nagy előnnyel előzi meg a Samsung-ot. Érdemes a számokat átfutni. Pipa is a Samsung, lehet azért készít ilyen reklámokat.

brandirectory.com

829 Total Views 1 Views Today
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

hozzászólás