1976: Ronald Wayne által tervezett logóval indult az Apple. A logón Isaac Newton ül egy fa alatt, feje felett egy almával. Ez szimbolizálja a gravitáció fogalmának keletkezését, miszerint Newton fejére esett az alma. A logó keretén egy Newton-i gondolat olvasható, mondanivalója szerint az elme folyamatosan egyedül utazik a gondolatok tengerén.
1976-1998: a szivárvány logó. Rob Janoff designer készítette Steve Jobs felkérésére, aki nem volt megelégedve a korábbi logóval. Ez a leginkább ikonikus és felismerhető logó a cégek történelmében. Az alma, oldalán harapás nyommal egyértelműen beazonosítja a céget. A grafikus azzal magyarázta a harapást, hogy ebből egyértelműen látszik, hogy ez egy alma, nem pedig cseresznye. A szivárvány színezéssel az emberi sokszínűséget szerették volna szimbolizálni, ezzel is emberivé téve a vállalatot. A színes logó leváltásának pénzügyi magyarázata van? A színes nyomtatás sokkal drágább a fekete-fehérnél? Erre a kérdésre a szakértők nem tudnak magyarázattal szolgálni.
1998- napjainkig: monokróm logó. Az új színt és formát az új Mac számítógépek megjelenése ihlették, melyek borítása fémből készült, így azokon nem is mutatott volna jól a színes logó.
Video:
Forrás: