Reklámozni próbál a Samsung, szóval szapulja az Apple termékeit

Nem tudom, hogy érdemes-e egyáltalán bemutatni a következő Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 reklámot. Először is igen, ez a táblagép neve, amiről nem a szerencsétlen tehet, hanem valószínűleg az a marketinges csapat, aki újra a piacvezető táblagép (iPad Air) szapulásával kívánja eladni frappánsan elnevezett tabletjét.

A reklám elvileg az iPad Air első (ceruzás) reklámjának paródiája akar lenni. A Samsung azzal érvel, hogy terméke vékonyabb, mint az iPad, és lehet vele egyszerre két alkalmazást is futtatni a képernyőn a három kézzel rendelkező felhasználók nagy örömére.

samsung_reklam

Nyilván tudom, hogy most meg én szapulom a Samsungot, de hát Ők adták ki ezt a gyenge egypercest. Egy kis felüdülésért tekintsétek meg az eredeti iPad Air ceruzás reklámot, amiben az Apple nem a konkurencia szapulásával kíván terméket eladni:

A Samsung reklámja arrogáns, és igen olcsó marketinget tükröz egy cégtől, akinek nyilván problémái vannak. Az Apple verziója eredeti, jól szövegezett és szépen filmezett. Marketingben a két cég nincs egy kategóriában, ez mindenkinek be kell látnia. Akik azt hitték azonban, hogy ennél nincs lejjebb, nekik üzenjük, hogy de van! Itt a Samsung második reklámja, amiben az iPhone 5S és a Galaxy Note 3 kijelzőjét hasonlítja össze a koreai gyártó.

Szerintük a retina kijelző nem HD, ellenben a 5.7 hüvelykes cucc a Note 3-ban igen, emellett a Note 3-ban van pálcika is, amivel pontosan lehet a sok kis alkalmatlan gomb közül válogatni. Olcsó marketing ez nagyon!!

Ha meg szeretnél nézni egy minőségi reklámot kattints a linkre: http://iosblog.hu/?p=7816

1146 Total Views 1 Views Today
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

hozzászólás